Voor de levering van jouw bestelling doen wij beroep op onze partner bpost. Zij komen jouw bestelling 's avonds bij ons oppikken zodat jij ze de volgende dag al kan ontvangen of ophalen. Bovendien is de verzending naar een adres in België of Nederland volledig gratis!

Veelgestelde vragen over leveren

Wat zijn de levermogelijkheden?

  • Levering thuis of op het werk
    Voor nationale zendingen binnen België werken wij met bpost als verzendpartner.
    Voor internationale zendingen naar Nederland, werken wij zowel met bpost als PostNL als verzendpartner. Van de twee partners, is het PostNL die de pakketen uiteindelijk in Nederland aan huis of op het werk levert.
  • Afhalen in een Torfs-winkel in je buurt
  • Afhalen bij bpost (kantoor, postpunt, automaat)

Wat zijn de verzendkosten?

Als je bestelt vanuit België of Nederland nemen wij de verzendkost voor ons. De levering is dus volledig kostenloos! Woon je in een ander land dan zijn we genoodzaakt de verzendkost wel aan te rekenen.

LuxemburgFrankrijkDuitslandVerenigd KoninkrijkRest EU€10€12,5€10€22€31,5

Wat is de levertermijn?

De levertermijn is afhankelijk van verschillende factoren zoals de beschikbare voorraad, de gekozen levermethode en betaalmethode.

Leverbaar binnen de 1-2 werkdagen

  • Het gewenste artikel is nog beschikbaar in onze centrale online voorraad
  • Je bestelt en betaalt voor 16u met een betaalkaart of kredietkaart
  • Je kiest voor levering op het werk, thuis of in een postpunt in België of Nederland

Levertermijn langer dan 1-2 werkdagen

  • Beschikbare voorraad
    Is het artikel niet meer beschikbaar in onze centrale online voorraad, dan bestellen we het onmiddellijk in één van onze winkels. Het artikel is dan leverbaar binnen de 5-7 werkdagen.
  • Afhalen in een Torfs-winkel in je buurt
    Onze winkels krijgen 3 maal per week levering. Zodra je pakket in de winkel geleverd wordt, krijg je een e-mail ter bevestiging.
  • Levering in het buitenland (excl. Nederland)
    Je mag rekenen op minstens 2 en maximum 30 dagen levertijd.
  • Betaling met bankoverschrijving
    We kunnen je pakket pas leveren als we de betaling ontvangen hebben. Met een debetkaart of kredietkaart ontvangen bij de betaling vrijwel onmiddellijk. Een bankoverschrijving is gemiddeld zo’n 4 bankwerkdagen onderweg.
  • Onvolledige bestelling
    Bestelde je verschillende artikelen in eenzelfde order, dan kunnen wij je pakket pas leveren van zodra jouw order compleet is.
  • Kwaliteitscontrole
    Vooraleer wij jouw pakket verzenden, ondergaan alle artikelen een grondige manuele controle van de maat, de kleur, de kwaliteit, etc. Indien de artikelen niet voldoen aan de kwaliteitseisen, bestellen wij onmiddellijk een nieuwe paar uit één van onze winkels. Dit kan de levertermijn verlengen.

Kan ik mijn pakket volgen?

Kies je voor “Levering thuis of op het werk” of voor “Afhalen bij bpost”, dan ontvang je een verzendbevestiging van zodra je pakket vanuit ons distributiecentrum vertrekt. In die mail vind je een link waarmee je de exacte leverstatus van jouw pakket kan volgen.
Kies je om je pakket af te halen in de winkel, dan word je via mail op de hoogte gebracht van zodra de zending vertrekt vanuit ons distributiecentrum en van zodra ze is toegekomen in de winkel.

Kan ik mijn levermethode aanpassen?

Indien je na de bestelling jouw levermethode wenst te wijzigen, dan kan dat. Neem zo snel mogelijk contact op met onze online klantendienst.

Wat als ik een verkeerd leveradres gebruikt heb?

Indien je na de bestelling merkt dat je een verkeerd leveradres gebruikt hebt, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze online klantendienst.

Indien jouw pakket reeds vertrokken is en de postbode kan het pakket niet aan het juiste adres linken, dan zal het automatisch teruggestuurd worden naar ons distributiecentrum. De medewerkers van onze online klantendienst brengen jou hiervan op de hoogte. Samen zoeken we dan naar een gepaste oplossing om jouw pakket toch te kunnen leveren.

Wat als ik niet thuis ben op het moment van levering?

Als je hebt gekozen voor een levering aan huis, moet je een ontvangstbewijs tekenen voor ontvangst.
Ben je niet thuis? Dan steekt de postbode een briefje in de bus met het adres van het dichtstbijzijnde postpunt of kantoor waar je jouw bestelling kan gaan ophalen. Je neemt best het briefje mee naar het postkantoor.
De postbode zal het pakketje dus niet voor de voordeur achterlaten als je er niet bent.

Opgelet, jouw pakket blijft 15 kalenderdagen liggen in het postpunt. Indien je het in die periode vergeet af te halen, zal het automatisch teruggestuurd worden naar ons distributiecentrum .

Mijn bestelling is in een postkantoor of postpunt aangekomen, wat nu?

Zodra jouw bestelling is toegekomen zal je een e-mail of sms van bpost ontvangen. Vergeet je identiteitskaart niet mee te nemen als je jouw bestelling gaat ophalen.

 
  • E-mail: Druk de e-mail af en neem hem mee naar het postkantoor. Mogelijk vragen ze in het postkantoor naar de barcode die je in de e-mail terugvindt.
  • SMS: Via sms word je op de hoogte gehouden van de levering.

Opgelet, jouw pakket blijft 15 kalenderdagen liggen in het gekozen postkantoor of postpunt. Indien je het in die periode vergeet af te halen, zal het automatisch teruggestuurd worden naar ons distributiecentrum .