Winkels

Je hebt nog geen favoriete winkel

Alle winkels
nl Nederlands fr français

Hoe kunnen we je helpen?

Heb je een bepaalde vraag over je online bestelling of reservering? Neem contact op met onze klantenservice, of vind je antwoord tussen onze veelgestelde vragen.

Je kan makkelijk jouw online bestelling afronden met gebruik van je eigen account. Heb je nog geen account, dan kan je kiezen om door te gaan als gast of kan je gemakkelijk een account aanmaken. Zo kan je van al onze voordelen genieten.

Wanneer je jouw bestelling wenst te plaatsen, dien je enkele stappen te doorlopen voordat we jouw bestelling ontvangen.

STAP 1: levering. Kies in je winkelmandje je favoriete leveringsmethode: thuis of op je werk, in een Torfs-winkel of bij Bpost. Vervolledig indien nodig je gegevens in de volgende stap.

STAP 2: persoonlijke gegevens. Vul hier jouw persoonlijke gegevens in, zodat we jou kunnen contacteren in verband met jouw bestelling.

STAP 3: betaalmethode. Kies een betaalmethode: Bancontact, Visa, MasterCard of PayPal.

Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze customer care.

Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Dan annuleren wij jouw bestelling, zo kan je opnieuw een bestelling plaatsen.

Heb je reeds een verzendbevestiging ontvangen? Retourneer dan jouw pakket zodra je het ontvangen hebt en plaats een nieuwe bestelling.

Vanuit België kan je jouw aankoop binnen de 30 dagen gratis retour zenden. Je hoeft enkel het retourformulier in te vullen en dan zorgen wij graag voor de terugbetaling. Ook artikels aangekocht tijdens acties of solden kunnen geretourneerd worden.

Retourneren via een Torfs-winkel: neem je factuur, retourformulier en artikel mee.

Retourneren naar onze webshop via Bpost: volg de instructies op het retourformulier.

Je kan je aankoop ook gratis retourneren via een pakjesautomaat van Bpost. Vind hier de dichtstbijzijnde pakjesautomaat van Bpost.

  1. Kleef het verzendlabel op het pakje
  2. Scan het label op het scherm op de pakjesautomaat
  3. Selecteer in welke locker jouw pakje past
  4. Een locker met dezelfde afmetingen zal openen waarna je jouw pakje erin kan plaatsen
  5. Sluit de locker

Wil je graag je aankoop retourneren vanuit een ander land dan België, dan kan je het retourneren per post op jouw kosten.

Retouradres:

Distributiecentrum Schoenen Torfs
Afschrijverslaan 2
9140 Temse

Op je retourformulier kan je aanduiden of je een terugbetaling of tegoedbon wenst. Indien je een gedeelte betaalde met een bon, krijg je bij retour een nieuwe bon met dezelfde waarde. Indien je met een B2B bon betaalde, krijg je het bedrag opnieuw terug in een bon.

Je kan jouw aankoop op twee manieren omruilen, mits het gewenste artikel nog voorradig is.

Omruilen via een Torfs-winkel: om je artikel om te ruilen, hebben we in de winkel jouw factuur en het artikel nodig.

Omruilen via de webshop: vul hier het omruilingsformulier in om je omruiling aan te vragen. Daarna kan je jouw pakket retourneren via Bpost. Van zodra wij jouw order goed ontvangen hebben, versturen we het nieuwe artikel.

Stuur je jouw artikel binnen de 30 dagen na levering onbeschadigd en ongedragen retour? Dan betalen we jou graag terug. Ook artikels aangekocht tijdens acties of solden kunnen geretourneerd worden.

Tip: pas je schoenen binnenshuis op een propere ondergrond, zodat je de schoenen niet beschadigt.

Ongeacht welke betaalmethode je kiest, kunnen we jouw pakket pas leveren zodra we de betaling ontvangen hebben.

• Betaling met debetkaart: Bancontact of Maestro
Je kan kiezen om je betaling uit te voeren met je Bancontactkaart (kaartlezer nodig) of via de Bancontact-app.

• Betaling met kredietkaart: Visa of MasterCard
Bij deze betaalmethode wordt ook de verificatiecode van de kaart gevraagd. Deze controle gaat na of je kaart niet gebruikt wordt door een ongeautoriseerd persoon. Indien u kiest om te betalen met een kredietkaart, wordt het bedrag onmiddellijk na uw bevestiging van betaling van uw kaart gedebiteerd.

• Betaling met PayPal

• Betaling rechtsreeks via Belfius online, ING online of KBC online

• Betaling met iDEAL
Deze betaalmethode kan enkel uitgevoerd worden met Nederlandse bankkaarten.

• Betaling met Apple Pay
Deze betaalmethode kan enkel uitgevoerd worden met een Apple toestel.



Er zit steeds een factuur bij je pakket, ongeacht je een bedrijf of particulier bent. Wens je een factuur met BTW-nummer? Dan kan je dit invullen bij stap 1 in het bestelproces - je gegevens. Kies voor 'zakelijke klant' en je kan jouw bedrijfsnaam en BTW-nummer ingeven.

Als je een artikel graag wil passen, kan je het gekozen item reserveren in een winkel waar het voorradig is. Kies jouw favoriet artikel en selecteer je maat. Klik vervolgens op 'een winkel in de buurt'. Nu kan je de winkelvoorraad raadplegen. Zit jouw winkel niet in het lijstje? Dat wil zeggen dat het artikel hier niet meer voorradig is.

Het artikel wordt 5 dagen voor jou gereserveerd.

Bij een bestelling gebeurt de betaling onmiddellijk online.

Bij een reservatie zet de winkel het artikel voor jou aan de kant. Je moet hierbij niet op voorhand betalen.

Per 24 uur kan je maximaal 2 artikels reserveren.

Je betaalt de prijs die geldig is op het moment van de reservatie.

Je kan jouw reservatie annuleren via 'Mijn reservaties' in je account op onze website.

Op de voucher zal je achter "online voucher" een letter-cijfercode zien staan die je in stap 1 van het bestelproces kan invoeren onder 'Kortings- of vouchercode'.

Vouchers met een bedrag kunnen altijd gebruikt worden tijdens een actie.

Vouchers met een kortingspercentage (kortingscode) zijn niet cumuleerbaar met een andere actie en kunnen dus niet gebruikt worden.

Is je bestelling duurder dan de waarde van je bon? Dan betaal je het resterende bedrag met een betaalmethode naar keuze.

Is je bestelling goedkoper dan de waarde van je bon? Dan ontvang je automatisch een nieuwe bon met het resterende bedrag. Bij een winkelaankoop bevindt deze nieuwe voucher zich onderaan het kassaticket. Bij een online aankoop vind je hem digitaal in de verzendbevestiging.

Neem even contact op met onze klantenservice. Wij geven jou graag een kortingscode, zodat je kan genieten van jouw korting.

Je kan je cadeaucheque (de Sodexo Cadeau Pass, Edenred cadeaucheque en Monizze cadeaucheque) gebruiken als betaalmiddel in onze Torfs-winkels. Dit is zowel mogelijk met de papieren cheques als met de betaalkaart.

Bij online bestellingen kan je je cadeaucheques niet gebruiken.

Tip: wens je een online bestelling te plaatsen en gebruik te maken van je cadeaucheque? Ga langs in één van onze winkels, plaats je bestelling via het webscherm en betaal aan de kassa.

Ecocheques worden zowel in de winkel als online niet aanvaard.

Klik hier voor meer informatie over online maatadvies.

De kindervoeten worden gescand in de winkels. Hierbij worden de volledige afmetingen van de voeten weergegeven (lengte, breedte, hoogte van de wreef) en wordt de maat bepaald. We raden aan om de scan na 4,5 maand opnieuw te nemen voor kinderen tot en met 12 jaar, zodat die up-to-date blijft.

Na het scannen in de winkel op de voetenmeetmachine kan je de scan opslaan zodat je hem online of in de winkel op je account kan raadplegen. Als de scan gekoppeld is, sturen we je graag een herinneringsmail als het tijd is voor een nieuwe meting.

Als je in de winkel kiest om de scan op te slaan, maar niet aan je account te linken, houden we hem 2 weken bij. Eens je de scan aan je account koppelt dan kan je hem altijd raadplegen, zowel thuis via de website als in de winkel op het webscherm.

• Het geven van correct maatadvies volledig op basis van de afmetingen van de voeten, genomen tijdens de scan. Hierbij wordt ook rekening gehouden met de groeimarges van de voeten.

• Indien de linker- en rechtervoet van elkaar afwijken, wordt dit duidelijk weergegeven en is het dus mogelijk om het kind te voorzien van de juiste schoentjes.

•Makkelijker shoppen: de scan is van thuis uit op onze webshop ook raadpleegbaar en je krijgt maatadvies op maat van het kind. Zo kan je ook online met een gerust hart het juiste paar kopen zonder te moeten passen.

•Je krijgt voor iedere schoen/merk een apart advies. Zo weet je per schoen welke maat je best kiest.

Iedere Torfs-winkel heeft een voetenscanner ter beschikking, zo kunnen de scans gekoppeld worden aan je account.


NATIONALE ZENDINGEN


Levering thuis of op je werk

Voor nationale zendingen werken wij samen met Bpost als verzendpartner.

Overdag leveren wij tussen 8u en 17u. Wil je een levering op zaterdag? Dan betaal je € 1,25 extra en zal je pakket geleverd worden tussen 8u en 17u.

Afhalen in je favoriete Torfs-winkel in de buurt

Je kan jouw bestelling gratis laten leveren in een van onze Torfs-winkels. Aangezien de winkels drie keer per week bevoorraad worden, kan dit leiden tot een langere leveringstermijn.

Afhalen bij Bpost (kantoor, postpunt of pakjesautomaat)

Je kan jouw pakket afhalen in een postkantoor, een postpunt of een pakjesautomaat. Jouw order blijft 14 dagen beschikbaar in het door jou gekozen postkantoor of postpunt. Pakketjes die geleverd worden in een pakjesautomaat blijven 5 dagen beschikbaar.

INTERNATIONALE ZENDINGEN


Levering thuis of op je werk

Voor internationale zendingen werken wij samen met Bpost als verzendpartner. De verzendkosten voor levering in het buitenland is € 4,95.

NATIONALE ZENDINGEN:

Op weekdagen

Gratis daglevering van maandag t.e.m. vrijdag

Toch niet thuis op het moment van de levering? Bpost levert je pakket volgens je leveringsvoorkeuren: bij een buur, op een veilige plaats, in een afhaalpunt.
Heb je jouw leveringsvoorkeuren niet ingesteld, dan probeert de postbode je pakket bij je buur of op een veilige plaats te leveren. Als dit niet lukt, dan zal je pakket geleverd worden in een afhaalpunt.

Tijdens het weekend:

Zaterdaglevering tussen 8u en 17u voor € 1,25 extra

INTERNATIONALE ZENDINGEN:

Je pakketje wordt van maandag tot vrijdag geleverd. Voor meer informatie over de levering kan je de track and trace in de verzendbevestiging raadplegen.

Verzendingen naar een Belgisch adres zijn gratis, met uitzondering van een aankoop onder € 29,95 (€3,95 verzendkosten), avondlevering (€4,59 verzendkosten) en zaterdaglevering (€1,25 verzendkosten).

Wens je een levering buiten België, dan betaal je € 4,95 verzendkosten.

NATIONALE ZENDINGEN:

De leveringstermijn is afhankelijk van verschillende factoren, zoals onze beschikbare voorraad, de gekozen leverings- en betaalmethode.

Voor 22u besteld, morgen gratis levering door Bpost. Wij hebben jouw favoriete artikel beschikbaar in onze centrale voorraad.

Levering binnen 3 à 5 werkdagen. Wij hebben het artikel niet op voorraad in onze centrale voorraad, waardoor wij dit onmiddellijk voor je laten overkomen uit een van onze winkels.

Zodra jouw pakket bij ons vertrekt, krijg je steeds een verzendbevestiging met een track and trace. In deze mail vind je een link waarmee je de exacte leveringsstatus van jouw pakket kan volgen.

INTERNATIONALE ZENDINGEN:

Voor 22u besteld, zelfde dag uitgeleverd via Bpost. Wij hebben jouw favoriete artikel beschikbaar in onze centrale voorraad.

Levering binnen 3 à 5 werkdagen. Wij hebben het artikel niet op voorraad in onze centrale voorraad, waardoor wij dit onmiddellijk voor je laten overkomen uit een van onze winkels.

Zodra jouw pakket bij ons vertrekt, krijg je steeds een verzendbevestiging met een track and trace. In deze mail vind je een link waarmee je de exacte leveringsstatus van jouw pakket kan volgen.

Om het gemakkelijk te maken, geven we je geen klantenkaart. Torfs spaart voor jou. Door te shoppen op onze webshop of in één van onze winkels verdien je 1 punt voor iedere € 1 aankoop, behalve op zolen en schoenverzorging.

Je spaart punten gedurende 6 maanden. De periodes lopen van 15 februari t/m 14 augustus en van 15 augustus t/m 14 februari. Afhankelijk van het aantal punten dat je tijdens deze periode spaart, word je Zilveren, Gouden of Diamanten klant.

• Spaar je tussen de 1 en 124 punten, dan word je Zilveren klant. Je ontvangt tal van voordelen en je punten blijven ook voor de volgende periode geldig.

• Spaar je tussen de 125 en 249 punten, dan word je Gouden klant. Je ontvangt dan nog meer voordelen en je krijgt op het einde van de periode € 2,5 korting rechtstreeks op je volgende aankoop.

• Spaar je 250 punten of meer, dan word je Diamanten klant. Je krijgt dan bijkomende VIP voordelen. Je krijgt op het einde van de periode € 5 korting én nog een extra korting (€0,5 per schijf van €25 aankoop) rechtstreeks op je volgende aankoop.

We bieden je relevante informatie aan via onze nieuwsbrief. Je geeft zelf aan wat je interesseert en wij nodigen je graag uit voor een trendy evenement.

Op 23 april 2019 gaan we van start met vernieuwd Samen Torfs programma. Dit doen we om je voortaan nog beter te belonen. Vanaf die datum verdien je zowel in de winkel als online punten, ook tijdens actiemomenten en in de solden periode. Je spaart dus punten voor iedere aankoop of online bestelling vanaf 23 april 2019. Heb je een Samen Torfs account? Dan blijven je reeds gespaarde punten behouden. Je verdiende Samen Torfs tegoeden blijven nog steeds geldig tot en met de oorspronkelijke vervaldatum.

Je hebt tussen de 0 – 124 fashion punten verzameld. Hierdoor heb je recht op volgende voordelen:

• Verjaardagscadeau

• Gratis leveren en retour voor bestellingen vanaf €29,95

• Voetenpaspoort met groeigarantie

•Sneak previews van de nieuwe collectie

• Als eerste op de hoogte van elke actie

• Uitnodiging voor onze massa stockverkopen

• Persoonlijk nieuws van jouw favoriete winkel

• Maak kans op een waardebon ter waarde van €100

• Gratis inspiratiemagazine

Je hebt tussen de 125 – 249 fashion punten verzameld. Hierdoor heb je recht op volgende voordelen:

• Alle zilveren voordelen

• Ontvang een korting van €2,50

• Uitnodiging voor exclusieve VIP-events

• Maak kans op een waardebon van € 150

• Voorverkoop van exclusieve Dazzle acties

• Maak kans op een dagje wellness

• Maak kans op een professionele fotoshoot

Je hebt meer dan 250 fashion punten verzameld. Hierdoor heb je recht op volgende voordelen:

• Alle zilveren en gouden voordelen

• Ontvang een korting van €5

• Extra korting van €0,5 per schijf van €25

• Maak kans op een waardebon van € 150

• Uitnodiging VIP-dag massa stockverkoop

• Maak kans op een shopping trip naar Milaan

• Laat jouw 5 favoriete foto's gratis ontwikkelen

Dat is afhankelijk van het behaalde niveau. Een zilveren klant behoudt zijn/haar punten en spaart het komende seizoen verder. Ben je een gouden of diamanten klant? Dan vervalt je puntensaldo en begin je het komende seizoen opnieuw te sparen. Je behoudt wel jouw voordelen en ontvangt bij de start van dat nieuwe seizoen een waardebon die 4 maanden geldig is en verrekend wordt bij je eerstvolgende aankoop, met uitzondering van de aankoop van een cadeaubon. Een gouden klant ontvang €2,50. Een diamanten klant krijgt €5 + €0,50 per 25 punten boven de 250 punten. Ontvangen tegoed kan niet worden uitbetaald.

In het geval dat je (gedeeltelijk) betaalt met een tegoedbon, ontvang je de waarde van die bon in punten. Betaal je (gedeeltelijk) met een kortingsbon? Dan ontvang je geen punten voor de waarde van de bon, maar wel voor het bedrag dat je niet betaalde met die bon.

Die punten vervallen van zodra wij het artikel retour ontvangen.

Ook zonder e-mailadres kan je instappen in Samen Torfs. Vraag dit zeker na in onze winkels. Opgelet! Indien je zonder e-mailadres instapt, kan je enkel punten sparen voor aankopen in onze winkels en niet voor aankopen op onze webshop.

Ja! Torfs en Gezinsbond zijn structurele partners geworden. Vanaf nu sparen en verzilveren Gezinsbondleden hun voordeel in al onze winkels. Momenteel is het sparen op onze webshop nog niet mogelijk.
Wanneer je als Gezinsbondlid een aankoop doet, betaal je het volledige bedrag. Op basis van het betaalde bedrag wordt 5% van je kassawaarde automatisch toegekend aan je Gezinsbond account.
Zodra je €5 of meer bij de Gezinsbond hebt gespaard, kan dit spaartegoed per schijf van €5 gebruikt worden om een deel van je volgende aankoop te betalen. Je kiest als klant dus zelf wanneer je de gespaarde korting wil verzilveren. Gezinsbond leden sparen geen Samen Torfs loyalty punten.
De korting is niet geldig op het gedeelte van je kassaticket dat je betaalt met een cadeaubon/voucher/waardebon.

Het tegoed wordt verdeeld over de verschillende artikelen die je aankoopt. De retourwaarde van het tegoed wordt opnieuw beschikbaar in je account.

Toepasselijkheid
1.1. De hieronder vermelde Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op het klantenbeloningsprogramma van NV L. TORFS met ondernemingsnummer 0404.054.092 en maatschappelijke zetel te 9100 St. Niklaas, Industriepark-West 50, BTW-nummer 0404.054.092 ( hierna 'de verkoper' genoemd ). Onderhavige Algemene Voorwaarden regelen de verhouding tussen Torfs klanten, zowel offline als online, (hierna "Klanten") die ingestapt zijn in het klantenbeloningsprogramma "Samen Torfs", en Torfs anderzijds.
Alle andere voorwaarden of aanpassingen van onderhavige Algemene Voorwaarden die van toepassing zouden kunnen zijn op Torfs' klantenbeloningsprogramma zijn slechts van toepassing wanneer deze schriftelijk door Torfs zijn goedgekeurd.

1.2. Indien u vragen of klachten heeft met betrekking tot het Torfs klantenbeloningsprogramma, of hierover in het algemeen meer uitleg wenst, gelieve dan contact op te nemen met de online klantendienst via het contactformulier onder de rubriek 'klantenservice', of via e-mail klantenservice@torfs.be of op het telefoonnummer 03 776 00 00. Alle vragen worden zo snel als mogelijk beantwoord.

1.3. Door het registreren online of in één van onze winkels, en bij het afronden van de registratie (zie hieronder Artikel 2) alsook het gebruiken van de het "Samen Torfs" klantenbeloningsprogramma, bevestigt de Klant door middel van het aanvinken van akkoord met de algemene voorwaarden, uitdrukkelijk de onderhavige Algemene Voorwaarden te hebben gelezen, goedgekeurd en aanvaard.

1.4. Er wordt uitdrukkelijk verwezen naar de klantenservice pagina ("FAQ"). Indien deze klantenservicepagina ("FAQ") tegenstrijdig zouden zijn met deze Algemene Voorwaarden hebben deze laatste voorrang.

1.5. Torfs' Algemene Voorwaarden Webshop en Privacyverklaring, terug te vinden op de Website vormen een integraal deel van deze Algemene Voorwaarden en zijn van toepassing op de toekenning, het gebruik en elke mogelijke toepassing van en door de klant van het "Samen Torfs" klantenbeloningsprogramma. In geval van contradictie of voor het geval dat een bepaalde kwestie niet geregeld werd door de boven vermelde documenten zullen de onderhavige Algemene Voorwaarden - bij voorrang - toegepast worden.

2. Registratie en aanmaken account (lidmaatschap)
2.1. Torfs biedt - zowel via haar Website als in haar winkels - de mogelijkheid aan om zich te registreren voor het "Samen Torfs" klantenbeloningsprogramma door het aanvragen van een lidmaatschap. Dit gebeurt door het aanmaken van een account welke direct en op unieke wijze gelinkt is aan de klant.
Onderhavige Algemene Voorwaarden hebben tot doel de financiële, juridische en praktische modaliteiten aangaande de registratie voor, het gebruik van en alle mogelijke toepassingen van het "Samen Torfs" klantenbeloningsprogramma te bepalen. Onderhavige Algemene Voorwaarden hebben niet tot doel de modaliteiten aangaande de online of offline aankopen te bepalen. Hiervoor wordt verwezen naar de Algemene Voorwaarden Webshop op de Website.

2.2. De registratie voor het "Samen Torfs" klantenbeloningsprogramma is kosteloos en houdt geen aankoopverplichting in. Het bekomen van bijhorende voordelen, hangt samen met het verrichten van aankopen door de Klant.

2.3. In de winkel gebruiken we de elektronische identiteitskaart als klantenkaart om de Klant eenduidig te kunnen identificeren. Het gebruik van de e-ID kaart is echter niet verplicht om deel te nemen aan het klantenbeloningsprogramma.

2.4. Om als geldig beschouwd te worden dient de Klant minstens de volgende gegevens mee te delen: e-mailadres / telefoon nummer, postcode, huisnummer. Bij de registratie en de vervollediging van het krantenprofiel is de Klant uitsluitend verantwoordelijk voor het correct en waarheidsgetrouw invoeren van de gevraagde gegevens. De Klant is verplicht om alle wijzigingen spoedig mee te delen aan Torfs' Klantendienst via de onder 1.2 vermelde contactgegevens of in een Torfs-winkel.

2.5. Er kan slechts één "Samen Torfs" account per persoon / gezin aangevraagd worden. Personen vanaf 18 jaar kunnen een "Samen Torfs" account aanvragen"

2.6. Na overdracht van de in Artikel 2.3 vermelde gegevens ontvangt de Klant een registratie bevestiging en een uniek klantennummer. Elke Klant zal zijn of haar Account ook kunnen beheren op de Website, meer bepaald onder www.torfs.be/mijn-account/dashboard.

2.7. Torfs behoudt zich het uitdrukkelijke recht voor om zowel het aanmaken van een Torfs Account, alsook de registratie voor of het verkrijgen van een lidmaatschap in het "Samen Torfs" klantenbeloningsprogramma te allen tijde te weigeren, beëindigen of de Torfs Account samen te voegen met andere lidmaatschappen of accounts.

2.8. De voetenmeetmachine wordt in de winkel gebruikt om kindervoetjes te meten en een juist maatadvies te verstrekken. Indien je de gescande schoenmaat van een kind wenst op te slaan, ga je akkoord met de Algemene Voorwaarden van het "Samen Torfs" klantenbeloningsprogramma. Op dat moment maken we op een voetenpaspoort de naam, voornaam, geslacht en geboortedatum van het kind bij in de "Samen Torfs" account van de Klant.

3. Gebruik en voordelen
3.1. Het "Samen Torfs" lidmaatschap is principieel geldig, en kan door de Klanten gebruikt worden, voor een onbeperkte periode.

3.2. Het "Samen Torfs" lidmaatschap kan door de Klanten worden gebruikt door elke aankoop, zowel online als ook in alle Torfs-winkels, te koppelen aan de klanten account . Enkel indien de Klant de gevraagde gegevens meedeelt tijdens de aankoop, kan het lidmaatschap haar werking (inclusief de vele voordelen) teweeg brengen.

3.3. De hierna beschreven regels aangaande de toekenning, omruiling en algehele verwerking van de punten en kortingen zijn slechts een gedeeltelijke beschrijving van de vele voordelen die het "Samen Torfs" klantenbeloningsprogramma met zich meebrengt. Voor een volledig overzicht wordt verwezen naar de website, en meer bepaald naar de klantenservice pagina die terug te vinden is op de Website. Verder zal elke klant eveneens per e-mail op de hoogte gebracht worden van eventuele wijzigingen aangaande de "Samen Torfs" regels alsook bijzondere acties en aanbiedingen.

• Punten
3.3.1 Door het gebruik van de "Samen Torfs" account bij de offline en online aankopen bij Torfs kunnen Klanten Punten verzamelen.

3.3.2 De verzamelde Punten hebben slechts een reële waarde vanaf het moment dat ze ingeruild worden tot de verkrijging van een beloning.

3.3.3 Op basis van de huidige wisselkoers komt elke (1) Euro – inclusief BTW - (binnen een aankoopschijf) overeen met de toekenning van een (1) Punt. Deze wisselkoers is onderhevig aan wijzigingen die uitsluitend Torfs, en dit te allen tijde, kan vastleggen.

3.3.4 Gedurende een periode van 6 maanden worden alle Punten samengeteld. Deze periodes lopen van 15 februari t/m 14 augustus en van 15 augustus t/m 14 februari. Op basis van het reeds bereikte Puntensaldo wordt een Klant Zilveren, Gouden of Diamanten Klant. Een Zilveren Klant heeft tussen de 1 en 124 Punten gespaard. Een Gouden Klant tussen de 125 en 249 Punten gespaard. Een Diamanten klant heeft 250 of meer Punten gespaard. Ieder van deze niveaus geeft recht op een aantal voordelen. De Klant blijft op het verdiende niveau gedurende de periode waarin de Punten werden verdiend en gedurende de periode die daarop volgt.

3.3.5 Torfs kan te allen tijde, ook retroactief, de toekenning van Punten en Kortingsbonnen ongedaan maken indien blijkt dat deze ten onrechte werden toegekend omwille van onregelmatigheden of vergissingen. Dit geldt ook, doch niet uitsluitend, indien na toekenning van Punten door Torfs zou worden vastgesteld dat de toekenning van Punten niet conform onderhavige Algemene Voorwaarden is verlopen, waaronder de opgave van incorrecte informatie bij de registratie. De Klant zal de economische en andere gevolgen dragen van Punten die toegekend worden op een niet-conforme wijze o.a. zoals hierboven beschreven. Dit houdt naast de annulering of schrapping van Punten op een Account eveneens, doch niet uitsluitend, de teruggave van toegekende Kortingsbonnen (zie hieronder) in.

3.3.6 Torfs' recht tot ongedaan maken van toegekende Punten en Kortingsbonnen geldt eveneens indien deze toekenning zou gebaseerd zijn op een materiële of andere vergissing namens Torfs.

• Kortingen

3.3.7 Op het einde van een periode, wordt het op dat moment verzamelde Puntensaldo omgeruild worden voor Kortingen("Tegoed"). Deze periodes lopen van 15 februari t/m 14 augustus en van 15 augustus t/m 14 februari. De omruiling in Tegoeden, gebeurt volgens het verdiende niveau:

•Zilveren Klant: het verzamelde Puntensaldo wordt niet omgeruild in Tegoeden. Het Puntensaldo blijft behouden gedurende de periode die volgt.

•Gouden Klant: het verzamelde Puntensaldo wordt omgeruild in een Tegoed van €2,5. Het Puntensaldo voor de komende periode wordt op 0 gezet.

•Diamanten Klant: het verzamelde Puntensaldo wordt omgeruild in een Tegoed €0,5 per schijf van 25 Punten. Het Puntensaldo voor de komende periode wordt op 0 gezet.

Er wordt verwezen naar de Veelgestelde Vragen voor meer informatie omtrent de precieze omruilingsmodaliteiten. De Tegoeden kunnen enkel gebruikt worden in overeenstemming met onderhavige Algemene Voorwaarden die Torfs' Algemene Verkoopsvoorwaarden volledig insluiten.

3.3.8 De Tegoeden kunnen op geen enkele manier verhandeld worden (verkopen, aanbieden, kopen, enz.). Een dergelijke vorm van verhandelen wordt beschouwd als een niet-conform gebruik van de Tegoeden met de gevolgen zoals beschreven in Artikel 3.3.7 hierboven.

3.4. De voordelen verbonden aan het "Samen Torfs" lidmaatschap kunnen worden gecumuleerd met andere acties of aanbiedingen, tenzij expliciete andersluidende vermelding.

3.5. Torfs behoudt zich het recht voor het "Samen Torfs" klantenbeloningsprogramma te allen tijde te wijzigen. Torfs zal in dit opzicht haar Klanten in de winkels en online informeren over mogelijke wijzigingen.

4. Beëindigen deelname klantenbeloningsprogramma
4.1. De Klant kan op elk moment zijn of haar deelname aan het "Samen Torfs" klantenbeloningsprogramma beëindigen. Een dergelijke beëindiging is onherroepelijk m.b.t. alle verworven voordelen.

Hiervoor dient de Klant Torfs' Klantendienst schriftelijk in kennis te stellen via de onder 1.2 vermelde contactgegevens.

4.2. Torfs behoudt zich het uitdrukkelijke recht voor de registratie voor, het gebruik van of het volledige "Samen Torfs" klantenbeloningsprogramma te allen tijde terug te trekken of af te schaffen. In dat geval zal Torfs het nodige doen de Klanten hiervan tijdig te informeren.

4.3. In overeenstemming met Artikel 3.3 hierboven behoudt Torfs zich het uitdrukkelijke recht voor een Klant met "Samen Torfs" lidmaatschap uit te sluiten of te verwijderen bij vermoeden van niet-conform of frauduleus handelen. Dit houdt eveneens het recht in de Klanten, tijdelijk of definitief, het "Samen Torfs" lidmaatschap te ontzeggen.

5. Intellectuele eigendom
De klant erkent dat Torfs of een van haar verbonden ondernemingen de exclusieve eigenaar blijft van alle intellectuele eigendomsrechten met betrekking tot alle mogelijke toepassingen van het "Samen Torfs" klantenbeloningsprogramma, de Torfs accounts en het klantenbeloningsprogramma als dusdanig. Bovendien blijft Torfs de exclusieve eigenaar van de naam, het merk en het logo "Samen Torfs" alsook alle elementen die op de website terug te vinden zijn. De klant verbindt zich ertoe geen vordering in te dienen betreffende de bovengenoemde intellectuele rechten.

6. Waarborgen en aansprakelijkheid
6.1. Torfs' aansprakelijkheid en waarborgen zijn beperkt voor zover toegestaan door het Belgische recht.

6.2. Torfs zal niet aansprakelijk zijn ten aanzien van de Klant indien onjuiste gegevens werden meegedeeld (zie Artikel 2 ). Torfs is ook in geen geval aansprakelijk voor frauduleus of niet-conform gebruik - van welke aard dan ook - van "Samen Torfs" klantenbeloningsprogramma door de Klant.

6.3. Torfs is niet aansprakelijk voor technische problemen die een impact hebben op de communicatie van informatie via haar Website of de toekenning van "Samen Torfs" lidmaatschap.

6.4. Voor het algemene gebruik van de website wordt verwezen naar de Algemene Gebruiksvoorwaarden van de website die hierop betrekking hebben.

7. Persoonsgegevens
7.1. Torfs bewaart de persoonsgegevens van de Klant in overeenstemming met de wet van 8 december 1992 tot bescherming van de privacy ("Wet van 8 december 1992 betreffende de Bescherming van de Persoonlijke levenssfeer") en Torfs' Privacybeleid. Torfs stelt zich middels huidig Privacybeleid tevens in regel met de Europese Verordening 2016/679 van 27 april 2016 betreffende de bescherming van persoonsgegevens.

7.2. Aanvullend op deze documenten wordt de Klant hiermee nogmaals geïnformeerd over het feit dat Torfs de gegevens en andere persoonlijke informatie, die worden opgeslagen in de Accounts, bewaart voor het beheer van het lidmaatschap van de Klanten alsook voor verkoop- en marktanalyse. Deze gegevens worden niet langer bewaard als noodzakelijk en worden uitsluitend uitgewisseld met Torfs ondernemingen.
De klant heeft te allen tijde recht op toegang en verbetering van de persoonsgegevens die op hem betrekking hebben en kan dit recht uitoefenen via aanpassingen op de online account of door contact op te nemen met de klantendienst via de onder 1.2 vermelde contactgegevens.

7.3. Door het afronden van de registratie als lid van het ' Samen Torfs '- programma en het aanvinken van akkoord met de algemene voorwaarden, stemt de klant in met de verwerking van diens persoonsgegevens voor het beheer van het lidmaatschap en voor verkoop- en marktanalyse. De klant stemt eveneens uitdrukkelijk in met het gebruik van geautomatiseerde oproepsystemen zonder menselijke tussenkomst en het gebruik van faxen met het oog op direct marketing. De klant verklaart zich eveneens uitdrukkelijk akkoord met het ontvangen van reclame, mededelingen en aanbiedingen via elektronische post.
De klant kan zich te allen tijde op verzoek en kosteloos tegen de voorgenomen verwerking van hem betreffende persoonsgegevens verzetten en de gegeven toestemming voor het ontvangen van mededelingen en direct marketing via de opgegeven kanalen ongedaan maken zonder opgave van reden en zonder kosten en dit via schriftelijk verzoek te richten aan de klantendienst via de onder 1.2 vermelde contactgegevens.

7.4. De Klant kan met alle vragen die betrekking hebben op de verwerking van zijn persoonlijke gegevens terecht bij de klantendienst via de onder 1.2 vermelde contactgegevens.

8. Overige
8.1. Torfs behoudt zich het recht voor deze Algemene Voorwaarden in voorkomend geval aan te passen.

8.2. De originele van deze Algemene Voorwaarden versie is opgesteld in het Nederlands. In geval van betwisting dienen deze Algemene Voorwaarden geïnterpreteerd en uitgelegd worden naar de tekst en geest van de Nederlandstalige versie.

8.3. Iedere kennisgeving, klacht, vraag enz. die betrekking heeft of zich baseert op onderhavige Algemene Voorwaarden dienen schriftelijk te gebeuren op het onder 1.2 vermelde adres. De respectieve afzender is verantwoordelijk voor het bewijs van ontvangst van elke kennisgeving.

8.4. Onderhavige Algemene Voorwaarden gelden zolang het "Samen Torfs" klantenbeloningsprogramma loopt en in overeenstemming met Artikel 3.

8.5. Torfs behoudt zich het recht voor haar rechten voortvloeiend uit onderhavige Algemene Voorwaarden ten allen tijde te doen gelden ten aanzien van de Klanten, onder andere door het starten van een gerechtelijke procedure.

9. Toepasselijk recht
9.1. Deze Algemene Voorwaarden zijn onderworpen aan het Belgische recht.

9.2. Beide partijen verbinden zich ertoe om in geval van mogelijke discussies of onenigheden met betrekking tot de toepassing of de interpretatie van onderhavige Algemene Voorwaarden eerst een minnelijke oplossing na te streven alvorens een gerechtelijke procedure te starten.

9.3. Deze overeenkomst is onderworpen aan de bepalingen van het Belgische recht.

laatst bijgewerkt op 17/12/2019

Om lid te worden van De Ravotclub verwijzen wij naar de voorwaarden om lid te worden van Samen Torfs. Vervolgens ben je verplicht de gegevens van minstens 1 kind achter te laten. Wij slaan hierbij op: e-mailadres, naam, voornaam, geslacht en geboortedatum. Het lidmaatschap van de Ravotclub is gratis.

Wij zoeken collega's met passie en goesting in de functie waarvoor ze solliciteren. De match met onze waarden en visie is essentieel! Wij streven naar een personeelsbestand dat een mooie weerspiegeling is van de maatschappij.

Online solliciteren op de vacature zelf via onze site is de snelste en meest efficiënte manier om ons jouw coördinaten en motivatie te bezorgen! Zo is jouw kandidatuur meteen gelinkt aan de juiste vacature. Wij vinden het altijd boeiend om niet enkel jouw CV maar ook nog jouw motivatie te mogen lezen, lang of kort – een extra dosis 'goesting' om bij Torfs te werken is altijd mooi meegenomen.

Jouw gegevens worden uitsluitend gebruikt ihkv. jouw sollicitatie en niet voor commerciële doeleinden. Deze kunnen gedeeld worden door HR met de desbetreffende leidinggevende van de afdeling/filiaal waarvoor je interesse hebt.
Na afloop van de selectieprocedure/ronde worden jouw gegevens automatisch bewaard in onze werfreserve voor de toekomst. Mocht je dit niet willen kan je met ons contact opnemen om jouw gegevens te laten verwijderen door Torfs.

Wanneer jouw kandidatuur succesvol werd ingediend ontvang je een bevestigingsmail. Als je deze niet meteen ontvangt kan je best je spamfolder even checken. Heb je écht niets ontvangen dan is er mogelijks iets misgelopen. Heb je de verplichte velden ingevuld? Heb je de nodige bijlage toegevoegd? Heb je op het einde zowel de privacy voorwaarden aangeklikt en op verzenden geklikt?

Niet gevonden wat je zocht tussen onze vacatures? Dan mag je steeds spontaan solliciteren. Geef ons wél een woordje uitleg naar wat je precies op zoek bent – zodoende kunnen wij jou eventueel in de toekomst contacteren mocht er een passende functie vrijkomen. We adviseren wel graag om regelmatig de vacatures te checken, contacteer ons gerust als je plots wel die perfecte match ziet!

Voor al onze vacatures vinden wij het belangrijk om de kandidaturen kwalitatief af te toetsen, de juiste persoon op de juiste plaats! Inzetten op talenten en krachten, proactief naar de toekomst kijken met medewerkers die van nature onze waarden en visie uitdragen en beleven. Dat wil zeggen dat we hiervoor ook graag even de tijd nemen en met de desbetreffende leidinggevende overleggen, wat kan betekenen dat de wachttijd voor je feedback krijgt, kan oplopen tot maximum 2 à 3 weken afhankelijk van de instroom.

Voor Verkoopmedewerkers/Vliegende verkoopmedewerkers worden alle kandidaturen gescreend door HR op hoofdkantoor.
Stap 1: De eerste kennismakende gesprekken vinden plaats in de winkel zelf of een winkel in de regio met de winkelmanager, de Sales coach en/of een collega van HR. Je zal hiervoor een persoonlijke uitnodiging krijgen via telefoon of mail. Wanneer nodig kunnen de gesprekken ook doorgaan in ons hoofdkantoor te Sint-Niklaas.

Stap 2: Als het eerste kennismakende gesprek positief is verlopen word je gecontacteerd om even kort mee te draaien in een winkel. Dit noemen we het "proefmoment". Bij een positieve ervaring langs beide kanten volgt er een samenwerkingsvoorstel. Indien je niet weerhouden wordt, zal je hiervan eveneens op de hoogte worden gebracht via mail of telefoon.

Voor alle verantwoordelijke functies op de winkelvloer zoals bv. Shopmanager of Assistent Shopmanager worden zowel de screening als de eerste gesprekken op hoofdkantoor in Sint-Niklaas georganiseerd. Indien positief volgt er een intern assessment en mogelijks ook nog een proefmoment in de winkel. Bij een wederzijdse positieve ervaring volgt er een samenwerkingsvoorstel.

De kennismakingsgesprekken vinden plaats op het hoofdkantoor met HR en soms ook meteen met de afdelingsverantwoordelijke. Afhankelijk van de functie organiseren we een assessment (al dan niet extern), waarna feedback volgt en - indien positief - een samenwerkingsvoorstel. Wie niet verder meegenomen wordt in de selectieprocedure zal hiervan op de hoogte worden gebracht.

De eerste gesprekken vinden plaats in ons logistiek centrum De Zaat in Temse. Dit gebeurt met onze warehousemanager of een collega van HR en de teamleider van de afdeling. Afhankelijk van de functie volgt er vaak nog een kennismakingsdag/proefmoment waarbij je kan kennismaken met zowel jouw toekomstige job als collega's. Voor verantwoordelijke functies voorzien wij ook een intern assessment. Tijdens de piekperiodes in ons logistiek centrum werken wij met vaste externe interimpartners die onze tijdelijke functies invullen.

Je deelt gegevens met ons op verschillende manieren. Wij gebruiken daarbij gegevens die we van jou ontvangen hebben, maar ook door onszelf verzamelde gegevens. Bijvoorbeeld gegevens over je bezoek aan onze website. Je bent niet verplicht om jouw persoonsgegevens vrij te geven, maar begrijpt dat het verlenen van bepaalde diensten onmogelijk wordt wanneer je de verwerking weigert. Je bent als enige verantwoordelijk voor de juistheid van die gegevens.

Login via sociale media:

Als je een profiel hebt op sociale media, bijvoorbeeld Facebook, dan kan je via jouw Facebookaccount inloggen bij Torfs. Wij nemen van je Facebook account enkel volgende gegevens over: voornaam, achternaam en e-mailadres. Zij kunnen de gegevens in je Torfs account niet bekijken. Je kan je Facebook gegevens en je Torfs account steeds loskoppelen in je Facebook instellingen. Lukt dit niet? Neem gerust contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder!

Schoenen Torfs zal de vergaarde persoonsgegevens uitsluitend voor de volgende doeleinden gebruiken:

1. Anonieme gegevens
Dit zijn gegevens die je met ons deelt zonder registratie: IP-adres, surfgedrag, herkomst, zoektermen. We gebruiken deze gegevens voor het verzorgen en verbeteren van onze website. Dit houdt in dat we persoonsgegevens opnemen in anonieme statistieken, waaruit de identiteit van specifieke personen of bedrijven niet kunnen achterhaald worden, met als rechtsgrond de legitieme belangen van Torfs om haar website en dienstverlening voortdurend te verbeteren.

2. Cookies
De website maakt ook gebruik van cookies die een aantal persoonsgegevens verzamelen met als rechtsgrond uw expliciete, voorafgaande toestemming. We gebruiken deze gegevens voor het verzorgen en verbeteren van onze website. Voor de bepalingen omtrent het gebruik van cookies, zie het cookie beleid.

3. Je account
Je kan op onze website een account aanmaken. In je account slaan we onder andere de volgende informatie op: je naam, adres(sen), telefoonnummer, e-mailadres, aflever- en betaalgegevens en opgegeven informatie en interesses. We houden dit bij, zodat je ze bij een volgend bezoek aan onze website of bij het plaatsen van een bestelling niet telkens opnieuw hoeft in te voeren. Daarnaast gebruiken we de opgegeven contactgegevens ook om je te contacteren bij vragen of opmerkingen over je bestelling of om jouw mening te vragen.
Het beheer van jouw account op deze website heeft als rechtsgrond de uitvoering van een overeenkomst die door jou werd gevraagd. Je kan je account steeds annuleren, contacteer daarvoor onze klantenservice.

4. Online bestellen of reserveren
Voor je bestelling of reservatie hebben we je naam, e-mailadres, adres(sen), betaalgegevens en je telefoonnummer nodig. Deze hebben we nodig voor de levering en facturatie van door jou bestelde producten, met als rechtsgrond het verstrekken van een dienst die door jou gevraagd werd. We gebruiken de gegevens om je bestelling bezorgen, je op de hoogte houden over je bestelling of reservatie of om je te contacteren bij vragen of opmerkingen over je bestelling.

5. Fraude
Je betaalgegevens kunnen worden gebruikt voor het opsporen van fraude en andere onrechtmatigheden.

6. Klantenbeloningsprogramma "Samen Torfs"
Door lid te worden van Samen Torfs, ontvang je van ons tal van voordelen. Bij registratie zullen wij je vragen om je persoonsgegevens, zoals je naam, adres, e-mailadres, telefoonnummer en geboortedatum in te vullen. Alle persoonsgegevens zullen worden opgeslagen in een digitale database. Je kan de bewaarde gegevens raadplegen door in te loggen op je account.
Indien je aankopen doet bij Schoenen Torfs en hiervoor gebruik maakt van je Samen Torfs lidmaatschap, registreren wij deze op naam. Deze worden gebruikt om je op de hoogte te houden van je aankopen, de voordelen die je ontvangt in het kader van het klantenbeloningsprogramma of om jouw mening te vragen.
Daarnaast worden de vergaarde gegevens gebruikt voor het maken van statistische en algemene analyses van je aankoopgedrag, alsook voor profiling doeleinden.
Hiervoor geldt steeds als rechtsgrond je expliciete, voorafgaande toestemming (zie "voorwaarden Samen Torfs").

7. Inschrijven op de nieuwsbrief
Je kan je aanmelden voor onze verschillende nieuwsbrieven. Bij het inschrijven, vragen we je naam, e-mailadres, telefoonnummer, geboortedatum en interesses. Zo blijf je op de hoogte van acties, promoties en de nieuwste trends en kunnen we je uitnodigen op evenementen. We hebben algemene en persoonlijke nieuwsbrieven. De persoonlijke nieuwsbrieven stellen we samen op basis van je gegevens, zoals eerdere bestellingen, aankopen en surfgedrag. Hiervoor geldt steeds als rechtsgrond je expliciete, voorafgaande toestemming.
Wil je geen nieuwsbrieven van ons meer ontvangen, dan kan je je steeds afmelden door de link te volgen onderaande e-mail die je ontvangt. Ook kan je bellen met de klantenservice.

8. Wedstrijden en evenementen
Schoenen Torfs organiseert regelmatig interessante wedstrijden en evenementen voor haar klanten. Om mee te kunnen doen aan een wedstrijd of een evenement, hebben wij soms bepaalde persoonsgegeven van je nodig, zoals je naam, adres, e-mailadres en telefoonnummer. Deze persoonsgegevens worden alleen gebruikt om de wedstrijd of evenement op de juiste manier uit te kunnen voeren en de prijswinnaar(s) bekendmaken. Ook meten wij zo de respons op onze reclameacties.
Hiervoor geldt steeds als rechtsgrond je expliciete, voorafgaande toestemming. De gevraagde gegevens zullen altijd van tevoren in de wedstrijd- en evenementvoorwaarden worden aangegeven.

9. Jouw mening
Om onze dienstverlening te blijven verbeteren, horen wij graag jouw mening. Daarom kunnen we je contacteren voor een beoordeling of een vrijblijvend klant- of marktonderzoek. Wij houden de details van de beoordeling bij, alsook wie welke beoordeling schrijft. Indien je niet wenst deel te nemen aan beoordelingen, kan je dat steeds aangeven door middel van de link onderaan de e-mail, of door contact op te nemen met onze klantenservice.

10. Klantenservice
Om je goed te kunnen helpen wanneer je contact opneemt met onze Klantenservice, vragen wij je persoonsgegevens zoals naam, adres, e-mailadres, bestelnummer en telefoonnummer.
Alle e-mail communicatie met onze klantenservice wordt bewaard, alsook chat gesprekken en gegevens over het telefoongesprek met jou. Indien een telefoongesprek wordt opgenomen, informeren we je van tevoren. Deze informatie wordt alleen gebruikt om je vraag zo goed en snel mogelijk te kunnen beantwoorden en om onze diensten te kunnen verbeteren, met als rechtsgrond het verstrekken van een dienst die door jou gevraagd werd.

Teneinde jouw persoonsgegevens te kunnen verwerken, verlenen wij toegang tot jouw persoonsgegevens aan onze werknemers. Binnen Schoenen Torfs zijn de gegevens alleen toegankelijk voor verantwoordelijke personen die daar in functie van hun taken toegang toe moeten hebben. Wij garanderen een gelijkaardig niveau van bescherming door contractuele verplichtingen tegenstelbaar te maken aan deze werknemers en aangestelden, die gelijkaardig zijn aan dit Privacybeleid.
Jouw gegevens zijn bij Torfs veilig en vertrouwelijk Wij hebben veiligheidsmaatregelen ontwikkeld die aangepast zijn op technisch en organisatorisch vlak, om de vernietiging, het verlies, de vervalsing, de wijziging, de niet-toegestane toegang of de kennisgeving per vergissing aan derden van persoonsgegevens verzameld te vermijden alsook elke andere niet toegestane verwerking van deze gegevens.
In geen geval kan Schoenen Torfs aansprakelijk worden geacht voor enige directe of indirecte schade die voortvloeit uit een foutief of onrechtmatig gebruik door een derde van de persoonsgegevens.
Je dient te allen tijde de veiligheidsvoorschriften na te leven, onder andere door elke niet toegestane toegang tot jouw login en code te voorkomen. Je bent dus als enige verantwoordelijk voor het gebruik dat wordt gemaakt vanaf de website van jouw computer, IP-adres en van jouw identificatiegegevens, alsook voor de vertrouwelijkheid ervan.

Dit kan je door simpelweg contact op te nemen met onze klantenservice. Wij doen graag voor jou het nodige.

We gebruiken de elektronische identiteitskaart als klantenkaart. Dat doen we om zeker te zijn dat jouw punten en persoonlijke voordelen ook zeker bij jou terecht komen. De gegevens die we van de identiteitskaart bijhouden is beperkt tot volgende informatie: voornaam, naam, geslacht, adres. Je rijksregisternummer houden wij niet bij.

Het gebruik van de e-ID kaart is echter niet verplicht om deel te nemen aan ons Samen Torfs beloningsprogramma.

Schoenen Torfs werd in oktober 1948 opgericht en is nog steeds een 100% familiale onderneming. Dit familiale karakter waarborgt een aantal belangrijke waarden binnen ons bedrijf. Zo willen we een bedrijf voor en door mensen zijn en gaan we voor 360° zorgzaamheid naar al onze stakeholders toe: klanten, medewerkers, aandeelhouders, leveranciers én onze samenleving. Als familiebedrijf zit het namelijk in onze genen om zorg te dragen voor elkaar en de maatschappij waarin we leven. Ons duurzaamheidsbeleid speelt dan ook een belangrijke rol in onze missie "360° zorg leidt tot 360° winst".

Torfs 360° zorg

Ondertussen telt Schoenen Torfs meer dan 70 winkels in Vlaanderen en sinds april 2018 vind je ons ook terug in het Waalse Libramont. Op de webshop kan je 24u/24u terecht, zowel in Vlaanderen, Wallonië als Nederland. Sinds 2006 is Torfs één van de beste werkgevers van België en zijn we ook jaarlijks verkozen tot Beste Winkelketen van België in de categorie schoenen. We willen samen met onze medewerkers de meest klantvriendelijke schoenretailer zijn én blijven, dat is ons streven. Je vindt bij Schoenen Torfs ook meer dan alleen schoenen, handtassen en accessoires.

Naast een uitstekende service voor jong en oud, bieden we ook 7/7 inspiratie . Benieuwd naar de Torfs community? Neem dan zeker een kijkje op onze sociale media en volg ons op Facebook en Instagram.

over Schoenen Torfs winkels

Schoenen Torfs biedt je 4 garanties

Kwaliteitsgarantie Wij kiezen met zorg onze producten. Merk je na aankoop toch een foutje op? Stel je – bij normaal gebruik – vroegtijdige slijtage vast? Signaleer dit zo snel mogelijk aan onze klantenservice of aan één van onze winkelcollega's. Wij herstellen, vervangen of betalen jouw aankoop terug.

Servicegarantie Onze mensen worden regelmatig bijgeschoold om jou beter te kunnen helpen. Zowel online als in de winkels kan je rekenen op professioneel advies, op jouw maat gegeven. Bij Torfs helpen wij jou graag verder, dus aarzel niet om beroep te doen op onze tijd, expertise en uitstekende bediening.

Ruilgarantie Toch de verkeerde maat? De kleur niet helemaal naar wens? Je hebt 14 dagen de tijd om jouw aankoop in zijn originele staat om te ruilen.

Betere Wereldgarantie Heb je nog oude schoenen liggen die een tweede leven verdienen? Gedragen schoenen die anderen nog kunnen gebruiken, recupereren wij graag want op die manier komen de schoenen niet op de afvalberg terecht. Jij, en je oude schoenen, bent dus het hele jaar door welkom in een van onze Torfs-winkels om deze te deponeren in onze inzamelboxen. De opbrengst gaat bovendien naar een goed doel! Soms organiseren we een actie waarbij je in ruil voor je oude schoenen en kleding ook een bon ontvangt. Om op de hoogte te blijven van de komende acties, raden we je aan om je in te schrijven voor onze nieuwsbrief.




NV L. TORFS - Industriepark-West 50, 9100 St. Niklaas - BTW BE 0404.054.092 - IBAN BE37 4070 5089 0128

Bij Torfs L nv beschouwen wij de veiligheid en continuïteit van onze online services als één van onze topprioriteiten. Onze specialisten werken voortdurend aan het optimaliseren van onze processen en systemen, maar ondanks alle inspanningen die we leveren om onze systemen te beveiligen, kunnen kleine kwetsbaarheden steeds aanwezig zijn. Daarom werken wij samen met een ethical hacking platform.

Torfs L nv Responsible Disclosure Statement

Responsible Disclosure Statement

We investigate all reports of security vulnerabilities affecting our web presence. If you are a security researcher and you believe you have found a security vulnerability, please help us by reporting it so that we can work together to improve the safety and reliability of our systems.

You can report vulnerabilities by joining the Intigriti bug bounty program and registering as a researcher: www.intigriti.com

Intigriti is a crowdsourced security platform where security researchers and companies meet. As an ethical hacking and bug bounty platform, Intigriti aims to identify and tackle vulnerabilities in a cost efficient way. The platform facilitates online security testing through collaborating with experienced researchers.

Can I be rewarded for my report?

As an Intigriti researcher, you can earn good money. If you are willing to go public with your responsible hacking activities, you can receive financial rewards. Intigriti pays out rewards for every bug you manage to find and submit as the first researcher. Please be aware, Intigriti does not accept registrations from anonymous researchers.

With Our Thanks

If your vulnerability report is valid and you would like to be recognised for your contribution, we will gladly add you to our "Torfs L nv InfoSec Hall of Fame", by name or anonymously. Rest assured, we will only add you to our "Hall of Fame" if you explicitly request this.

Can I Report A Vulnerability Anonymously?

If you prefer not to provide your name and contact details, you can report a vulnerability directly to Torfs L nv. However, you should consider that without this information we will be unable to discuss the next steps with you, or add you to our "Hall of Fame".

To report a vulnerability directly to us, please send an e-mail to our security team: team.systeembeheer@torfs.be.

Our specialists will read your report and start working on it right away.

Please ensure that your e-mail is clear and succinct. In particular, please include the following information:

  • Description of the discovered vulnerability or risk
  • Evidence of the finding (e.g. Proof of Concept, video, screenshot, etc.)
  • The steps you undertook
  • The entire URL
  • Objects possibly involved
Examples of vulnerabilities could be:

  • Cross-site scripting (XSS) vulnerabilities
  • SQL injection vulnerabilities
  • Remote Code execution
  • Authentication bypass
  • Encryption vulnerabilities
Vulnerability Testing Rules

To ensure that your testing remains lawful, refrain from using invasive or destructive techniques. Always adhere to these rules:

  • Do not disrupt our online services.
  • Do not use techniques that can influence the availability of our online services.
  • Do not make any changes to the system.
  • Do not modify or delete any data in the system.
  • In case your finding requires a copy of the data from the system, do not copy more than your investigation requires. If one record is sufficient, do not copy more.
  • Do not make any customer or business data public.
  • Do not create a backdoor in any system.
  • Do not attempt to penetrate the system more than required. In case you successfully penetrate the system, do not share gained access with others.
  • Do not use any brute force techniques (e.g. repeatedly entering passwords) in order to gain access to the system.
  • Do not use social engineering in order to gain access to our IT systems.
Vulnerability Reporting Guidelines

To ensure the best outcome, please follow these guidelines:

  • Create your report in Dutch, French, or English. Reports in other languages will not be processed.
  • Give us enough details to enable us to reproduce the vulnerability.
  • Allow us a reasonable amount of time to fix the vulnerability before making any information public.
  • Consult with us before making any information public.
  • Do not ask Torfs L nv to compensate you for your report.
Our Vulnerability Reporting Commitment

You can expect the following commitments from us:

  • We will let you know that we received your report.
  • We will give you an estimate of how long the fix will take.
  • We will tell you when we have fixed the vulnerability.
Your Privacy

Your personal information will only be used to approach you regarding your vulnerability report. We will not distribute your personal information to third parties without your permission. Should the law require us to provide your personal information to an authority we will ensure that the applicable authority treats your personal information confidentially. We will remain responsible for your personal information.

Thank you for your support. Information Security Team – Torfs L nv

Last update: January 2020

Ben je ontevreden? Vertel het ons. We horen heel graag wat er leeft bij onze klanten. Stuur ons een bericht en we doen ons best om jou zo snel mogelijk te beantwoorden.

We zijn ook bereikbaar via:
Chat
Telefoon 03 776 00 00
Facebook bericht.
E-mail: klantenservice@torfs.be.

We helpen je heel graag zelf verder. Komen we er toch niet samen uit dan kan je ook terecht bij Safeshops, de Consumentenombudsdienst, de Europese Geschillencommissie of klantenservice@torfs.be.

Klantenservice 6/7 bereikbaar. Maandag tot en met vrijdag van 08u30 tot 18u30, op zaterdag van 10u tot 18u. Zon- en feestdagen gesloten.

Nog niet gevonden wat je zocht?
Neem contact op met onze klantenservice (6/7):

Bel: 03 776 00 00

Maandag t/m vrijdag
08u30 - 18u30

Zaterdag
10u - 18u