Onze 76 winkels zijn gesloten, maar de webshop blijft 24/7 open! Vind hier een antwoord op al jouw vragen.

Profiteer nu van 10 % korting op de volledige collectie! Bovendien schenkt Torfs bij elke aankoop 5% aan de zorgsector!*actievoorwaarden.

Info over corona-maatregelen

Naar aanleiding van de verscherpte corona-maatregelen zijn alle 76 Torfs-winkels tijdelijk gesloten. Geen nood, online staan we nog steeds klaar voor jou met een excellente klantenservice om je op weg te helpen bij het shoppen, en bovendien geniet je van een gratis verzending en retour!

Welke maatregelen worden er bij Torfs intern genomen tijdens de coronacrisis?

Naast de zeven gekende tips van de overheid, ondernemen wij nog enkele acties om de veiligheid van onze werknemers te garanderen in ons distributiecentrum:

• Webshop packing: we hebben 2 teams opgesteld die op aparte dagen werken. Bovendien zorgen we ervoor dat er maximale afstand wordt gehouden tussen onze teamleden, en zijn mondmaskers en handgels steeds voorradig
• Team onderhoud: poetst/desinfecteert de werkomgeving dagelijks. Handgels en desinfectiegels worden op strategische plaatsen gezet en er zijn mondmaskers voorradig om te gebruiken.

Zijn de Torfs-winkels open tijdens de coronacrisis?

Alle Torfs-winkels zijn tijdelijk gesloten tot en met 5 april. Online kan je nog steeds bij ons terecht op onze webshop, en dit 24/7!

Wat gebeurt er nu met de levering van mijn pakje?

Plaats je je bestelling op werkdagen voor 22u, dan wordt jouw pakje de volgende dag geleverd door bpost. Het kan gebeuren dat jouw pakje 1 tot 2 dagen langer onderweg is door de corona-maatregelen. Heb je vragen over de levering, dan staat onze klantenservice voor jou klaar via klantenservice@torfs.be of 03 776 00 00.

Kan ik mijn aankoop nog laten leveren in een Torfs-winkel?

Doordat onze Torfs-winkels tijdelijk gesloten zijn, is het niet mogelijk om je aankoop te laten leveren in een winkel. Kies bij het afrekenen van je bestelling voor thuislevering of levering in een postpunt om zo snel mogelijk van je aankoop te genieten.

Hoe kan ik een online aankoop retourneren?

Wil je graag een online aankoop retourneren, stuur het pakje dan terug via de post maar retourneer het niet via onze winkels. Heb je een winkelaankoop die je wil retourneren, dan kan je hiervoor steeds terecht in onze winkels van zodra deze terug open zijn. Bij een omruiling kan het gebeuren dat het nieuwe artikel iets langer onderweg is. Wegens veiligheidsmaatregelen bij het personeel zal de terugbetaling mogelijks 3 dagen langer duren.

Ik heb een reservatie geplaatst via de Click & Collect-optie, wat gebeurt er nu?

Doordat onze Torfs-winkels voor onbepaalde tijd gesloten zijn, kunnen de Click & Collect-reservaties niet bevestigd worden. Van zodra onze winkels terug open gaan, kan je een nieuwe reservatie plaatsen. Wil je graag toch zo snel mogelijk van je aankoop genieten? Je kan 24/7 online bij ons terecht!

- het kan gebeuren dat er een wit label aan de onderkant zit
- we doen er alles aan om de vertragingen te beperken maar het pakje kan 1 tot 2 dagen langer onderweg zijn

Heb je nog bijkomende vragen?

Je kan onze klantendienst contacteren via klantenservice@torfs.be of 03 776 00 00, en dit van maandag t.e.m. vrijdag van 9u-21u en op weekends en feestdagen van 10u-18u.

#SamenSterk in onze schoenen!

Dat doe je door mensen die het nodig hebben een hart onder de riem te steken. Maar ook door in uw kot te blijven, en Belgisch te kopen. Daarmee steun je lokale ondernemers én het goede doel, want bij elke aankoop op torfs.be schenken we 5% aan de zorg voor kinderen én krijg jij 10% korting.
title