Online bestellen

Online bestellen bij Torfs is heel gemakkelijk en snel. Kom je tijdens het surfen een leuk paar schoenen of een toffe handtas tegen, maar heb je geen tijd om naar een Torfs winkel te gaan? Geen probleem, bestel gewoon online! Wie weet kan je de volgende dag al genieten van jouw aankoop!

?
Hoe bepaal ik mijn maat?

Bij elke artikelpagina zie je een matentabel waarbij duidelijk wordt aangegeven welke maat je het beste kiest. Blijkt de maat achteraf toch niet goed te zitten? Geen probleem, je kan kosteloos retourneren.

Bij elke artikelpagina zie je een matentabel waarbij duidelijk wordt aangegeven welke maat je het beste kiest. Blijkt de maat achteraf toch niet goed te zitten? Geen probleem, je kan kosteloos retourneren.

?
Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Je hoeft geen account te registeren om een online bestelling te plaatsen. Je hebt altijd de keuze om te bestellen via een gastaccount. Dit kan je als nieuwe klant in stap 3 van het bestelproces aanduiden bij je persoonlijke gegevens. Je hoeft dan geen persoonlijk paswoord in te stellen.

We…

Je hoeft geen account te registeren om een online bestelling te plaatsen. Je hebt altijd de keuze om te bestellen via een gastaccount. Dit kan je als nieuwe klant in stap 3 van het bestelproces aanduiden bij je persoonlijke gegevens. Je hoeft dan geen persoonlijk paswoord in te stellen.

We hebben wel nog steeds jouw e-mailadres, telefoonnummer & facturatieadres nodig, om je bestelling correct te kunnen verwerken. Optioneel kan je aanduiden of je op de hoogte wenst gehouden te worden van onze klantvoordelen en kan je jouw bedrijfsgegevens aanvullen.
Deze gegevens zullen nadien niet bewaard worden. Bij een volgende bestelling, dien je dit formulier dus steeds opnieuw in te vullen.

Bij een persoonlijk account worden je gegevens op een veilige manier bewaard. Later volstaat het om je e-mailadres en paswoord in te geven om te kunnen bestellen. Zo heb je in een mum van tijd jouw favoriete schoenen of handtas.

… Lees meer
?
Ik ben een nieuwe klant, hoe kan ik een account aanmaken?

Een account aanmaken kan op 2 manieren:

We hebben een aantal persoonlijke gegevens nodig, om je bestelling correct te kunnen verwerken. Deze gegevens zullen alleen gebruikt worden voor handelingen met betrekking tot jouw bestelling en niet voor…

Een account aanmaken kan op 2 manieren:

We hebben een aantal persoonlijke gegevens nodig, om je bestelling correct te kunnen verwerken. Deze gegevens zullen alleen gebruikt worden voor handelingen met betrekking tot jouw bestelling en niet voor andere doeleinden. Ze zullen ook niet doorgegeven worden aan derden. Bovendien dien je ze slechts éénmalig in te vullen. Wil je later nog een keer bestellen, dan volstaat het om jouw e-mailadres en paswoord in te geven.

Voor het bestellen:
Bovenaan op de homepage in de grijze balk klik je op "Account", waarna je jezelf kan registreren als nieuwe klant door op "Ga verder" te klikken.
Eens je het formulier volledig ingevuld hebt, is je account aangemaakt. Wij laten graag aan jou de keuze of je van onze voordelen wenst te genieten.

Tijdens het bestellen:
Heb je al je favoriete items geslecteerd in je winkelmandje, klik dan op "Bestelling afronden".
Op de volgende pagina kan je aanduiden dat je een nieuwe klant bent door op "Ga verder" te klikken.
In stap 3 van het bestelproces, vragen we je om jouw persoonlijke gegevens in te vullen. Deze hebben we nodig om je bestelling correct te kunnen verwerken. 

Je e-mailadres hebben we nodig om je op de hoogte kunnen houden van je bestelling. Jouw telefoonnummer gebruiken we enkel indien er een probleem zou zijn met jouw bestelling. Stel een paswoord in, om je klantgegevens te beveiligen en je account compleet te maken.

Je kan ook met 1 simpele klik meedelen dat je facturatieadres hetzelfde is als je leveradres. Wens je als eerst op de hoogte te zijn van onze voordelen & acties? Vink dan jouw klantvoordelen aan. Je bedrijfsnaam & BTW-nummer kan je invullen via de optie "Ik ben een zakelijke klant".

… Lees meer
?
Hoe kan ik een verlanglijstje samenstellen?

Om een verlanglijstje te kunnen samenstellen dien je in de eerste plaats een account te hebben. Nadien kan je via onze webshop heel eenvoudig een selectie maken van jouw persoonlijke must-haves. Zet ze op jouw verlanglijstje en je vindt ze altijd en overal snel terug via de knop "Je…

Om een verlanglijstje te kunnen samenstellen dien je in de eerste plaats een account te hebben. Nadien kan je via onze webshop heel eenvoudig een selectie maken van jouw persoonlijke must-haves. Zet ze op jouw verlanglijstje en je vindt ze altijd en overal snel terug via de knop "Je verlanglijstje" op de homepage.

A. Een selectie maken
Heb je een leuk artikel gezien, selecteer dan op de bijhorende artikelpagina jouw maat. Klik daarna op het hartje naast de melding "Zet op mijn verlanglijstje" om het aan jouw verlanglijstje toe te voegen.

B. Inloggen
Ben je nog niet ingelogd? Meld je dan eerst aan met je login gegevens bij bestaande klant, of maak een account aan als je een nieuwe klant bent. Eens ingelogd, zal je opnieuw op de artikelpagina terecht komen waar je jouw maat kan selecteren en het artikel kan toevoegen aan je verlanglijstje.

Ben je al ingelogd? Dan zal je een pop-up zien verschijnen. Van hieruit kan je verder shoppen of je verlanglijstje bekijken

C. Je verlanglijstje
Op de pagina van je verlanglijstje krijg je een overzicht van jouw selectie.
Via de knop "Bekijk detail" kom je op de artikelpagina terecht, waar je alle specificaties nog eens goed kan nalezen. Toch niet helemaal overtuigd? Dan kan je jouw lijstje hier nog aanpassen door het artikel te verwijderen.

D. Delen
Klaar met bewerken? Dan kan je jouw lijstje delen met vrienden. Handig als cadeautip bijvoorbeeld! Je hebt 2 opties:

Via de witte knop "Publieke link" verschijnt een nieuwe pagina met  de link die bij jouw verlanglijstje past. Kopieer de link uit je menubalk en deel deze later op jouw manier.

Via de grijze knop "Delen via", kan je jouw lijstje onmiddellijk delen via e-mail, Facebook of Twitter. Klik op het media icoon naar keuze. Opgelet, bij een e-mail kan je slechts 1 geadresseerde per keer invullen. Vul ook een korte persoonlijke boodschap in of maak gebruik van het standaardbericht. Beide velden zijn verplicht om de e-mail correct te kunnen verzenden.

… Lees meer
?
Hoe plaats ik mijn online bestelling?

A. Maak jouw keuze uit de uitgebreide collectie
Om jouw zoektocht zo aangenaam en efficiënt mogelijk te maken, raden we je aan om gebruik te maken van onze filters. Voor schoenen kan je in de eerste plaats kiezen voor dames-, heren-, jongens- of meisjeschoenen. Ben je eerder op zoek naar…

A. Maak jouw keuze uit de uitgebreide collectie
Om jouw zoektocht zo aangenaam en efficiënt mogelijk te maken, raden we je aan om gebruik te maken van onze filters. Voor schoenen kan je in de eerste plaats kiezen voor dames-, heren-, jongens- of meisjeschoenen. Ben je eerder op zoek naar een handtas, een zool of een verzorgingsproduct, dan filter je best meteen op accessoires. Daarna kan je jouw keuze verfijnen met de filters aan de linkerkant van de pagina. In het voorbeeld doorlopen we het bestelproces van een paar schoenen. Voor de accessoires is dit gelijklopend.


B. Artikelpagina
Als je doorklikt op een paar schoenen, kom je op de artikelpagina terecht. Op deze pagina vind je extra foto’s en informatie over de schoenen. Als je beslist om het paar aan te kopen, kies je eerst je maat, daarna klik je op de knop "In winkelmandje".

Is het artikel nog beschikbaar in onze centrale voorraad, dan verschijnt de melding "vóór 19u besteld = morgen gratis levering via bpost". Krijg je de melding "levering binnen 5-7 werkdagen", dan is het artikel niet meer beschikbaar in onze centrale voorraad en bestellen wij het onmiddellijk in één van onze winkels. Daarnaast is de leveringstermijn afhankelijk van een aantal andere factoren. Een volledig overzicht vind je op de pagina Leveren - Wat is de leveringstermijn?.

C. Winkelmandje
De door jou gekozen schoenen bevinden zich nu in je winkelmandje. Rechtsbovenaan de pagina verschijnt er een verkorte weergave van je winkelmandje. Kies je voor "Wijzig winkelmandje", dan kan je op de volgende pagina artikelen verwijderen of verder shoppen. Heb je al je favoriete items geselecteerd? Klik dan op "Afrekenen".  

Op de volgende pagina krijg je een volledig overzicht van je winkelmandje. Je kan nog steeds producten verwijderen of toevoegen.
Heb je nog een online vouchercode in je bezit? Dan kan je deze hier verzilveren door op "Code invoeren" te klikken. Als je er meerdere hebt, geef je ze één voor één in door na elke code te valideren. Je zal zien dat de korting of de waarde van je totaalbedrag getrokken wordt. Heb je geen codes meer, dan klik je op bestelling afronden.

D. Bestelling afronden - Inloggen
Ben je een nieuwe klant? Dan kan je bestellen via een nieuw persoonlijk account of via een gastaccount. Klik op de knop "Ga verder" om het bestelproces te starten.

Ben je een bestaande klant? Vul dan gewoon je e-mailadres en paswoord in, en klik op "Inloggen".

Het bestelproces bestaat uit 5 stappen: levering, betaalmethode, persoonlijke gegevens, finaal overzicht, betaling.
Bij een eerste bestelling, doorloop je alle stappen.
Bestel je later nog eens? Dan zal je merken dat je onmiddellijk in stap 4 - het finaal overzicht terecht komt, eens je ingelogd bent. Je leveradres, betaalmethode & persoonlijke gegevens zijn nl. automatisch ingevuld op basis van jouw voorkeuren.
Op die manier kan je in slechts enkele klikken al jouw favoriete items aankopen.

E. Bestelling afronden - Stap 1 Levering
Hier kan je een gewenste leveringsmethode kiezen. Wens je meer info omtrent de verschillende methodes, neem dan zeker een kijkje op de pagina Leveren - Wat zijn de leveringsmogelijkheden?.

F. Bestelling afronden - Stap 2 Betaalmethode
Op deze pagina vragen we je om een betaalmethode de selecteren. Heb je graag meer info over elke betaalwijze? Ga met je muisaanwijzer even over het vraagteken of surf naar de pagina Betalen - Hoe kan ik online betalen?. Opgelet: we kunnen je pakket pas leveren als we de betaling ontvangen hebben. Met een debetkaart, kredietkaart, PayPal, KBC/Belfius/ING online of iDEAL ontvangen wij de betaling vrijwel onmiddellijk. Een bankoverschrijving is gemiddeld zo’n 4 bankwerkdagen onderweg, wat de leveringstermijn kan verlengen.

G. Bestelling afronden - Stap 3 Persoonlijke gegevens
Hier krijg je een overzicht van je persoonlijke gegevens gelinkt aan je account. Deze staan standaard ingevuld, en kan je aanpassen naar wens.

H. Bestelling afronden - Stap 4 Finaal overzicht

Hierbij geven we je een compleet overzicht van je bestelling. Indien je graag nog iets wil wijzigen kan dat op deze pagina. Als alle gegevens correct zijn, klik dan op "Verstuur bestelling en betaal".

I. Online betaling & Bedankt - Stap 5

Naargelang de betaalmethode die je koos, zal je doorverwezen worden naar een beveiligde pagina om de betaling uit te voeren. Meer info in verband met online betalen, vind je op de pagina Online betalen.

Eens je de betaling uitgevoerd hebt, word je terug doorverwezen naar de site en krijg je een bedankbericht te zien. 

Zitten de schoenen toch niet als gegoten? Geen probleem, je kan gratis retourneren. Klik hier om meer te lezen over retourneren.

Liever eerst even passen? Dan kan via onze webshop een reservatie aanvragen van jouw favoriete paar in een Torfs winkel waar nog voorradig. 
Opgelet: je reservatie is pas bevestigd van zodra onze winkelcollega's jouw paar uit stock gehaald hebben. Om meer te weten over reserveren: klik hier.

… Lees meer
?
Waarom wil de pop-up van bpost mijn afhaalkeuze niet bevestigen?

Als je er voor kiest om je bestelling af te halen in een postkantoor, postpunt of pakketautomaat van bpost, zal bpost je vragen op welke manier je op de hoogte gebracht wil worden. Hierbij heb je de keuze tussen SMS en e-mail. Duid zeker jouw voorkeur aan. Van zodra je pakketje gearriveerd…

Als je er voor kiest om je bestelling af te halen in een postkantoor, postpunt of pakketautomaat van bpost, zal bpost je vragen op welke manier je op de hoogte gebracht wil worden. Hierbij heb je de keuze tussen SMS en e-mail. Duid zeker jouw voorkeur aan. Van zodra je pakketje gearriveerd is op het afhaalpunt krijg jij een seintje via SMS of e-mail.

… Lees meer
?
Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen?

Je kan telefonisch geen bestelling plaatsen. Mocht je vragen hebben tijdens het bestelproces via de webshop, kan je vanzelfsprekend steeds contact opnemen met onze klantenservice.

Je kan telefonisch geen bestelling plaatsen. Mocht je vragen hebben tijdens het bestelproces via de webshop, kan je vanzelfsprekend steeds contact opnemen met onze klantenservice.

?
Kan ik een bestelling plaatsen via e-mail?

Je kan geen bestelling plaatsen via e-mail. Mocht je vragen hebben tijdens het bestelproces via de webshop kan je vanzelfsprekend steeds contact opnemen met onze klantenservice.

Je kan geen bestelling plaatsen via e-mail. Mocht je vragen hebben tijdens het bestelproces via de webshop kan je vanzelfsprekend steeds contact opnemen met onze klantenservice.

?
Kan ik vanuit het buitenland bestellen?

Je kan vanuit het buitenland bestellen. Voorlopig is dit beperkt tot binnen Europa. Nederlandse klanten kunnen terecht op onze Nederlandse site www.schoenentorfs.nl
Voor België en Nederland zijn de verzend- en retourkosten gratis, met uitzondering van avond- en zaterdagleveringen in…

Je kan vanuit het buitenland bestellen. Voorlopig is dit beperkt tot binnen Europa. Nederlandse klanten kunnen terecht op onze Nederlandse site www.schoenentorfs.nl
Voor België en Nederland zijn de verzend- en retourkosten gratis, met uitzondering van avond- en zaterdagleveringen in België. Dan betaal je €3 extra. Je pakket wordt in ruil sneller geleverd en 2 maal aangeboden aan huis, i.p.v. 1 maal bij dagleveringen in de week. Voor andere landen zijn we genoodzaakt om de verzendkosten altijd aan te rekenen.

België (Avond/Zaterdag) €3 - Luxemburg €10 - Frankrijk €12,50 - Duitsland €10 - Verenigd Koninkrijk €22 - rest EU €31,50

… Lees meer
?
Kan ik een bestelling plaatsen met mijn tablet?

Je kan online een bestelling plaatsen via elk type tablet. Het bestelproces is identiek als bij een bestelling via een computer. Je kan je bestelling bovendien eenvoudig betalen zonder kaarlezer via Paypal en de Bancontact-app

Mocht je vragen hebben tijdens het bestellen, kan je…

Je kan online een bestelling plaatsen via elk type tablet. Het bestelproces is identiek als bij een bestelling via een computer. Je kan je bestelling bovendien eenvoudig betalen zonder kaarlezer via Paypal en de Bancontact-app

Mocht je vragen hebben tijdens het bestellen, kan je vanzelfsprekend steeds contact opnemen met de klantenservice.

… Lees meer
?
Kan ik een bestelling plaatsen met mijn smartphone?

Onderweg een bestelling plaatsen in de webshop kan via elk type smartphone. De lay-out van onze mobiele site past zich automatisch aan aan jouw scherm. Het bestelproces is praktisch identiek als bij een bestelling via een computer. Alleen is de derde leveringsmethode “Afhalen bij bpost”…

Onderweg een bestelling plaatsen in de webshop kan via elk type smartphone. De lay-out van onze mobiele site past zich automatisch aan aan jouw scherm. Het bestelproces is praktisch identiek als bij een bestelling via een computer. Alleen is de derde leveringsmethode “Afhalen bij bpost” momenteel nog niet beschikbaar via een smartphone. We werken eraan om deze keuze in de toekomst wel mogelijk te maken. Bovendien kan je eenvoudig een betaling uitvoeren zonder kaartlezer via Paypal en de Bancontact-app.

Mocht je vragen hebben tijdens het bestellen, kan je vanzelfsprekend steeds contact opnemen met de klantenservice.

… Lees meer
?
Mag ik als bedrijf een online bestelling plaatsen voor beroepsmatige doeleinden?

Bestellingen via de website mogen niet voor beroepsmatige doeleinden worden geplaatst. Handelaars die een bestelling voor beroepsdoeleinden willen plaatsen, nemen best even contact op met de klantenservice.

Bestellingen via de website mogen niet voor beroepsmatige doeleinden worden geplaatst. Handelaars die een bestelling voor beroepsdoeleinden willen plaatsen, nemen best even contact op met de klantenservice.

?
Kan ik enkel een onderhoudsproduct bestellen?

Een onderhoudsproduct kan enkel aangekocht worden in combinatie met een paar schoenen en/of handtas.

Een onderhoudsproduct kan enkel aangekocht worden in combinatie met een paar schoenen en/of handtas.

?
Kan ik mijn bestelling in de webshop annuleren?

Jouw bestelling is pas geregistreerd als je alle 4 de stappen van het bestelproces doorlopen hebt en een orderbevestiging ontvangen hebt via e-mail. Wens je ze nadien toch te annuleren, dan kan je dat niet zelf. Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice zodat wij jouw…

Jouw bestelling is pas geregistreerd als je alle 4 de stappen van het bestelproces doorlopen hebt en een orderbevestiging ontvangen hebt via e-mail. Wens je ze nadien toch te annuleren, dan kan je dat niet zelf. Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice zodat wij jouw bestelling kunnen annuleren.

… Lees meer

Deze schoenen / accessoires heb je reeds bekeken


Live
chat